Sunday, April 28, 2013

Nada umire poslednja



Pozdrav. Ja sam Sanja. Prije svega, ja mrzim zaljubljivanje. Ja mrzim osjećaje prema nekome. Upravo sad ga mrzim. Možda je to činjenica jer sam uvijek na kraju sama, dok su svi moji prijatelji imaju svoje 'srećne veze' ja se baš i ne snalazim.

 Možda je to zbog mojih prošlih iskustava u kojima sam imala neuzvraćene ljubavi od dečki koje bih htjela ali mi nisu znali tu ljubav uzvratiti. A posebno se razlikujem od drugarica jer sam osoba koja ne može biti sa bilo kim.

Većinu svog vremena provodila sam na faxu i zapazila jednog dana jednog slatkog tipa. Tu u fakultetskom predvorju se mogao videti stalno, nije napustao fax a ja, mogla bi ga gledati i kad mi se ne gleda ništa. Primetio je da ga gledam i počelo je da mu prija. Svaki put kad idem u školu, a ja ga vidim tamo, sa svojim prijateljima, a on me primijete. Ipak godinu dana je prošlo a od njega ni reči sve dok se nismo uhvatili na fejsbuku i to slučajno. Postavila sam bend koji volim i on je meni napisao kako je veliki njihov fan. Tad sam shvatila koliko smo slični. Nadam se da ćemo jednog dana preći prvu stepenicu i da ćeme pozvati vani.

No comments:

Post a Comment